zondag 21 april 2013

Envelop.

Het tweede item voor "iets" uit mijn huis is dit truitje, lang geleden gebreid voor Harald! Schattig hè! Ik kwam het weer tegen met uitpakken. De tweede "trui" die ik ging breien!!! Was nog niet zo makkelijk met die randen langs de mouwen en het inbreien van de stippen. Ik denk dat ik hem ga inlijsten. Dan kan ik er meer naar kijken, want ik vind hem nog steeds leuk! 
Dan deze envelop gemaakt als voorbeeld van de make and take die ik gaf bij de stand van De Srapheap op de art specially in zeist, een paar weken geleden. Het was er weer gezellig en lekker druk!
En de achterkant! De envelop is bewerkt met de hulp van de mallen van The Crafters Workshop en lekkere felle kleuren inkt van Dylusions!
Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren op de enveloppe! En een snoezig truitje! Dat verdient inderdaad een ander plaatjes... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je envelop lijkt wel van stof, komt heel apart over op de foto, maar zo mooi en heerlijk kleurrijk!!!
    alles goed met je? Ben heel benieuwd hoe je het stelt, hoop je snel te zien op de DT dag.

    BeantwoordenVerwijderen