zondag 24 maart 2013

Candy.

Deze candy is te winnen bij SODAlicious!

Het is een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, maar ik ga weer beginnen! Januari was voor mij letterlijk een nieuwe start! Zoals jullie wellicht gezien hebben heet Maja Sestig weer Maja Rijkers! Inmiddels ben ik samen met mijn honden (helaas zonder Dimple, zij werd ernstig ziek en we hebben haar vorige week in laten slapen) verhuisd naar een andere woning, dat langzaam aan bewoonbaar wordt en waar ik de meeste vrije tijd in heb gestoken. Maar mijn handen jeuken om weer eens aan de slag te gaan met papier, verf, inkt en dergelijke. Vanaf volgende week ga ik iedere zondag weer iets creatiefs op mijn blog plaatsen. Ook ga ik elke week een voorwerp uit m'n huis laten zien. Een rommelmarkt vondst, een erfstuk, iets wat ik gekregen heb, of wat ik ooit gemaakt heb, etc, etc... Ik ben benieuwd wat jullie daar van gaan vinden!

Bedankt voor het kijken! en tot zondag!!!!!!!!!!!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Oh Maja, wat een moeilijk begin van 2013 voor je. Hopelijk gaat het nu al beter met je!! Ik ben benieuwd wat je op zondag op je blog gaat zetten. Enne, gefeliciteerd met je publicatie, super hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug en fijn dat je zo te horen met een dot energie weer verder gaat! Ik gun het je! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug online Maja... en succes met de nieuwe start. Toch moeilijk, opnieuw begginnen, maar zo te horen ben je aardig op weg in je nieuwe huisje. Zet 'm op meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om je hier weer te zien Maja, heel veel geluk in je nieuwe huis en met je nieuwe toekomst,
    liefs Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Maja wat erg van je hond, sterkte hoor!!! Ik hoop dat je snel je draai vindt in je nieuwe woning en ik ben erg benieuwd naar je nieuwe berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen