maandag 22 oktober 2012

Tell me.

SODAlisious art journal challenge no 12: Tell me. Ik heb de pagina gemaakt in m'n enveloppen journal, waaraan ik was begonnen met de 30 Days of Journal Challenge. Ik was van plan om ze allemaal te maken maar op een gegeven moment lagen de opdrachten me niet echt meer en ben ik er mee gestopt. De opdrachten van SODAlicious zijn leuk en je kunt er alle kanten mee op. Ik ben dus van plan om vaker mee te doen. Misschien dat ik de vorige opdrachten ook nog maak. Voor nu no 12.
Tevens zend ik deze pagina in voor de SDC70 Backgrounds. Stempel love travels.... zit verwerkt in de achtergrond en de Stampotique stempel may i always be ...... is als achtergrond gebruikt voor het vrouwen figuurtje.

Gebruikte materialen: envelop, nietjes, sluitingen van broodjeszakken, witte en zwarte gesso, witte Uni Poscapen, Zwarte marker, boekpapier, wit cardstock, Tim Holtz labelstans, template, oranje en blauwe sprayinkt Dylusions, distressstain zwart, schilderstape, washitape, rub-ons Pink Paislee, alfabetstempeltjes, datumstempel en een pijl waarvan ik het merk niet meer weet.

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!

12 opmerkingen:

  1. Wow...
    Stunning art journal,soo creative,love this!
    A hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg MOOI (vanalles te zien en veel gebruik van materialen !)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige achtergrond en schitterende journal page. Bedankt dat je mee hebt gedaan aan deze Stampotique DC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrond; lekkere kleuren zo! Wat een hoop technieken op een pagina! Heerlijk om naar te kijken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gedaan! Bedankt voor het meedoen met Stampotique. XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk heb je er weer van gemaakt Maja, een heel bijzonder project. Had hem al gezien via mijn telefoon maar dat reageert zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful. Thank you for sharing your creation with the Stampotique Designers Challenge. Gez

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love it! Thanks for joining us over at Stampotique this week. Good luck. Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful Background... Love Orange. Thanks for joining us this week at Stampotique Designers Challenge.
    Sarinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Maja! De kleuren van de Dylusions inkt zijn zoooo mooi. Ik heb ze zelf nog niet maar staan wel hoog op mijn verlanglijstje!!
    Ook de stippeltjes tape vind ik super!!

    BeantwoordenVerwijderen