woensdag 17 augustus 2011

Sketchy Thursdays 8.11

Een layout gemaakt met de sketch 8.11 van Sketchy Thursdays. Op de foto's zie je Kyara met een klein taartje helemaal voor haar zelf. Het papier is allemaal van Cosmo Cricket, delovely. Verder heb ik veel gesso, groene verf en roze glimmermist gebruikt. En natuurlijk weer mijn nieuwe pons. De uitgeponstte stukjes heb ik ook gebruikt. Het leek net confetti en pastte wel bij deze feestelijke dag.

Een andere feestelijke dag is er binnenkort bij De Scrapheap! Die bestaat dit jaar al weer 5 jaar!!! Dit moet natuurlijk gevierd worden en wel op 2 oktober. Dan wordt er een craft markt gehouden, je kunt er demo's bekijken of misschien zelf aan de slag gaan. Ook komt Birgit Koopsen twee workshops geven, een homedeco project en een technieken LO. Kijk hier voor meer informatie.
Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Sooooooooooo fun! I loveeeeeeeeeeee the photos and the paint! Thanks soooooooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totally adorable! Thanks for playing with us at Sketchy Thursdays!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo super LO-tje!! wat een leuke foto's! ik vind de kleuren van je LO echt helemaal top.
    groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte 'hoera layout' Maja... wat een leuke kleurtjes, zo vrolijk! En ik ben nog steeds wég van je pons.. je kunt er zoveel kanten mee op - hoewel ik niet zo'n 'ponsenmens' ben, ga ik misschien ook nog wel eens overstag als ik zo'n zelfde tegenkom...

    BeantwoordenVerwijderen