woensdag 1 juni 2011

Juni challenge Scrappassion.

De maand is weer om, dus tijd voor een nieuwe challenge van Scrappassion. Voor de laatste keer, helaas.............. De laatste maanden kwamen er steeds minder inzendingen en door allerlei omstandigheden komt Ria er niet of nauwelijks aan toe om nog te scrappen. ook voor het event was er niet zo veel belangstelling als verwacht. door dit alles heeft Ria besloten om te stoppen met Scrappassion. Jammer, maar het is niet anders. Ik wil Ria nog bedanken voor de kans die ze me heeft gegeven met het DT. Ik heb het steeds hartstikke leuk gevonden om iedere maand iets voor Scrappassion te maken. Nu dus voor de laatste keer, de juni challenge; Laat je inspireren door deze advertenties van de Coca Cola.

Ik heb me laten inspireren door de cola zelf en een foto gebruikt die ik vorige zomer heb gemaakt van mijn glas. Bijna alles op de LO is van de lijn For The Record van Echo Park, behalve de letter t en de journalingspot die zijn van Cosmo Cricket. Verder heb ik nog lint, de rood/witte letterstickertjes, een sticker met het woordje perfect gebruikt. En een rondje geknipt uit een stukje geel vilt en dit vast geniet. Rondom gedoedeld en daar tussen rode dotjes gezet met een perlen pen. O ja, en muzieknoten geponst uit zwart cardstock.


Kijk voor de spelregels en de voorbeelden van het DT op het blog van Scrappassion. Ik hoop dat iedereen deze laatste keer massaal mee gaat doen!!!!!!!!!!!!

Vandaag begint het "creative summer camp" bij Marit, en ik zie net dat ik de mei challenge van Scrapbookingcompetitions gewonnen heb. Yeahhhhhh.

4 opmerkingen:

  1. WAt een leuke layout Maja! Die bubbels uit het rietje... geweldig!!! Jammer voor je dat Scrappassion er mee stopt... maar gefeliciteerd met het winnen van Scrapbookingcompetitions!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maja,je hebt inderdaad gewonnen op mijn blog; ik heb het pakketje gisteren naar je toegestuurd, dus hopelijk krijg je het uiterlijk zaterdag. Je layout over cola zelf vind ik super gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd meis met het winnen van de challenge bij Scrapbooking Competitions!! (zag trouwens ook dat je op Jenneke's blog een prijs hebt gewonnen... gaat lekker zo!!)
    Je layout is superleuk geworden, wel zonde dat het de laatste challenge is bij Scrappassion...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt geweldig geworden Maja! Jammer dat Scrappassion stopt.... Hoop zeker dat we contact houden! Enne gefelcititeerd met je prijs van Ingeborg!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen