maandag 1 november 2010

Scrappassion November Challenge

1 november. Tijd voor een nieuwe Scrappassionchallenge!!! Dit keer bedacht door Ingeborg. Scrap jezelf en 10 dingen die je leuk/goed vindt van jezelf. Een opsomming van karaktertrekken of dingen waar je je mee omringt mag evt ook. Kijk op het blog wat de andere teamleden er van gemaakt hebben ter inspiratie!!!!!!!!
Zelf heb ik het maar gehouden bij 10 goede dingen van mij. Pfffffffft!!! Voor de zekerheid heb ik voor dat ik aan de layout begon, bij m'n familie gecheckt of ze dat ook van mij vonden........... Ja, je weet maar nooit hè!!!!!!
Het achtergrondvel is van Fancy Pants. In het midden is papier uit een oud boek geplakt (mijn kinderen eten turf). De achtergrond van de foto heb ik weggewerkt met pritt correct-it, daar overheen het grootste deel van de titel geplaatst met verschillende rub-ons. Het woord mij zijn thickers, net als een deel van de cijfers. De andere zijn stickers. De jounalingspots heb ik geknipt uit een vel van Cosmo Cricket; Material Girl. Ook de meisjeshoofden en de kleine bloemetjes zijn van die lijn. Alle randen zijn aangezet met gele en rode inkt. Een deel van de tekst is gestempeld, de rest geschreven met een identipen. Tot slot over heel de layout nog flink wat gedoedeld !!!

Lijkt het je een leuke challenge doe dan mee en kijk op het Scrappassionchallengeblog voor de spelregels! De winnaar krijgt een digitale waardebon van 15 euro van één van onze sponsors, nummer 2 en 3 worden guest designer voor de volgende maand.
Scrap ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 opmerkingen:

  1. wat een ubergeweldige layout!! ik ben zo blij dat er iemand die scrapt zoals jij in ons team zit, ik vind t supergaaf wat jij maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm geweldig! Ik wil dit heel graag een keer liften. Niet voor de challenge hoor, dat zou wel heel erg flauw zijn ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW Maja! Ik vind je layout prachtig!!!! Die foto in het midden met al die rubons en stempels en doedels... allerlei verschillende soorten en lettertypen = FABULOUS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal jouw ding Maja! echt een vrolijke, frisse layout...maar ik moest zoooo lachen toen je zei dat je bij je familie had gecheckt over die 10 dingen .....hihihihi, maar echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan jij leuk "doodlen" zeg! Mooi gedaan.
    Goed idee trouwens om correct-it te gebruiken om een bepaalde achtergrond weg te werken (dat moet ik onthouden :)

    Met zo´n challenge leren we je wat beter kennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind um zoooooo gaaf, lekker vrolijk! top! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal top!!! Maja, je gaat toch wel voor het DT van de Scapheap solliciteren he!!!! Geweldig jouw stijl!

    Groetjes MArjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW... Maja!!! Wat een super layout heb je weer gemaakt!!
    Heel leuk hoe je de foto van jezelf hebt bewerkt met correct-it!! (ideetje om te houden!!)Het geheel ziet er heel vrolijk uit en ik vind je handschrift heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave layout Maja! Heel erg mooi die foto zo bewerkt met correct it en die titel erop!Zo mooi die journaling spots en de cijfers! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is super Maja.. echt helemaal jouw stijl.. jouw dingetje !! Heerlijk om naar te kijken gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen