donderdag 30 september 2010

Ik ben er weer

Het heeft even geduurt maar ik ben er weer. Ik had twee weken vakantie waarvan we één week naar Schiermonnikoog zijn geweest en de week daarna was druk met van alles en nog wat. Dus als je me gemist hebt op blogs, forums en mails ik kom er aaaaaan!!! hahahahaha.

Schiermonnikoog was hartstikke leuk!!! Het weer was redelijk, geweldig hotel, lekker eten, prachtig strand, bijna geen auto's, leuke mensen en hondvriendelijk. Hier onder een collage van de vele foto's die we hebben gemaakt.

Daarna was er de puppytest waar ik bij mocht zijn. Er is een klein misverstand ontstaan over de pups. Sommige mensen dachten dat wij weer een nest hadden maar dat is niet zo. De moeder hond is door ons gefokt en Aivy is de oma van deze puppies, vandaar!!! En halverwege de week kwam hij dan eindelijk onze nieuwe vriend. Zijn naam is BONES. Ik heb geprobeerd een foto te maken waarop hij helemaal te zien is en in de camera kijkt maar dat viel niet mee. Hij is zo levendig, vind alles leuk en is constant in beweging dus er zijn nogal wat foto's met een halve pup, stuk staart of bewogen maar op onderstaande foto is hij goed te zien toch??????

En dan was er ook nog het Scrappassionweekend (Gwendolyn, Petronella en ik kwamen alleen op zaterdag). Ria had een huisje gehuurd op de katjeskelder hier in Oosterhout. Voor mij was dat dus lekker dichtbij. Het was hartstikke leuk om iedereen nou eens in het "echie" te zien. We hebben hele leuke dingen verzonnen voor Scrappassion en zowaar tussen het beppen en lachen door ook nog wat gescrapt. Ria had een prachtige (en lekkere) taart laten maken met alle dames van Scrappassion erop. Mooi he!!!!

Petronella had voor iedereen een roos mee gebracht, en van Ingeborg kregen we allemaal een tas vol scrapspullen. Zo lief van allebei............. Ook hebben we unaniem de winnaar gekozen van de (extra) kaartenchallenge. Kijk hier voor alle inzendingen. Later op de avond hadden we nog een buffet en zo rond kwart voor negen ben ik weer naar huis gegaan. Ondanks dat ik s'morgens een barstende koppijn had, heb ik een hele leuke dag gehad. Dames, nogmaals bedankt!!!!

Morgen is het weer 1 oktober en plaats ik mijn uitvoering van de nieuwe Scrappassionchallenge. Tot dan!!!!!

2 opmerkingen:

  1. ik vond het echt super om je te leren kennen Maja!! Had toch gezegd dat je nog een molletje wilde voor je hoofdpijn..arme meis...volgende keer doe jij net zo hard mee ;)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje van een puppy (ik was 1 van diegene die dacht dat het nestje van jullie was;)en een stoere naam!!! erg leuk ook die fotocollage!!!

    BeantwoordenVerwijderen