vrijdag 26 maart 2010

Kleur

Nog een artjournalpagina. Les # 9, kies een kleur.
Ik heb voor groen gekozen, één van mijn favoriete kleuren. Kleur van de natuur én de kleur staat me goed ! Omdat we op dit moment bezig zijn met het huis wat op te knappen heb ik dat gebruikt voor deze pagina. De verfstrips had ik van de bouwmarkt meegenomen om een geschikte kleur te kiezen voor de muur boven de tegels in de badkamer. De pijl wijst naar de kleur die het is geworden, acacia een mooie vergrijsde kleur groen. Onder de verfstrips zit een behangstaal, cardstock en dessinpapier van Cosmocricket. Voor de titel letterstickertjes, een gelpen en inkt voor de rand. En als laatste heb ik mijn nieuwe stempels gebruikt, deze pasten perfect bij dit onderwerp!!! Rest nog les # 10 en de omslag. Beide hoop ik dit weekend af te maken.
Wil je kans maken op wat blogcandy kijk dan hier op het blog van artspecially friends. Het enige wat je hoeft te doen is het icoontje op je blog plaatsen, je aanmelden als volger en een berichtje op hun blog plaatsen. Bij 250 volgers wordt de candy weggegeven. Wie weet heb je geluk . Doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor het kijken, en een fijn weekend.

4 opmerkingen:

  1. Hehe eindelijk gelukt met de afbeelding blogcandy. Ik kreeg het ook niet voor elkaar. Je pagina is leuk geworden maar wel rustig voor jou doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze groene, en inderdaad rustige, pagina heel mooi!!! En ik heb ook eens bij de bouwmarkt een heleboel van die verf-stalen meegenomen... mijn lief geneerde zich bijna dat ik er zoveel meenam, maar je kunt er hartstikke leuke dingen mee doen he? Ik wens je een heel mooi en zonnig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie pagina geworden!! En je hebt gelijk, de stempels (ik heb dezelfde, mooi hé!!) passen er perfect bij! Hopelijk vind je de tijd om de laatste pagina en de cover af te maken dit weekend ... ikzelf heb net les 6 afgewerkt, en ik moet nog wat details toevoegen aan les 5 ... Dan nog een fotootje trekken en ze hopelijk zo snel mogelijk gepost krijgen. Ik had gehoopt op een rustige zondag, maar het zit er weer niet in vandaag :-(
    Geniet nog van je zondag!
    xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie groene pagina is dit geworden!!!en een leuk idee om kleurstaaltjes te gebruiken!!! ik neem zelf altijd van die stukje behang mee uit de bouwmarkt, maar vanaf nu ga ik ook voor de kleurstaaltjes;)

    BeantwoordenVerwijderen