zondag 14 maart 2010

Druk, druk, druk.

Afgelopen week heb ik niet echt veel kunnen scrappen. Druk met werk en invalwerk. Hier in huis aan de voorjaarsschoonmaak. Jan heeft het plafond in de kamer gewit en nu krijgt de badkamer een opknap beurt. Mijn schoonmoeder is aan haar heup geopereert en doe ik voor haar de was en boodschappen. Dan is er donderdag bij Dimple een gezwelletje van haar ooglid verwijdert, die loopt nu met een kap op om te zorgen dat ze de hechtingen er niet uit krabt. Al met al meer extra werk. Het enige waar ik aan gewerkt heb is een lay-out voor de secret lift van het scrapheap forum. Deze is af en ga ik morgen doorsturen!

Gisteren naar de kaarten en scrapbeurs in de brabanthallen geweest samen met Jolanda, kim en Niels (die ging mee om de tassen te sjouwen ha, ha ). Hieronder enkele foto's.





Natuurlijk hebben we de kraam van Carla ( de scrapheap ) bezocht. Ik mocht nog voor 25 euro uitzoeken voor het winnen van de wedstijd. Hieronder mijn aankopen.Op de laatste foto zie je de dingen die ik verder nog gekocht heb. Uiteraard één van de nieuwe papierlijnen van Cosmo Cricket ( ik kon het niet laten, ik vond die zo mooi ). Het was er gezellig druk en er waren best veel "scrapkramen" we hebben ons dan ook prima vermaakt. Kim en Jolanda hadden ook aardig wat gekocht dus kunnen we alledrie weer iets leuks gaan maken!!! Als ik tijd heb tenminste!!!

Vorige week heb ik nog wel iets gedaan, ik heb drie art journal pagina's gemaakt voor de workshop Let it Loose en week 6 van het jaaroverzicht afgemaakt. Ik hoop deze week nog een paar lessen te maken zodat ik een weer een beetje gelijk ben met de rest. Een paar dames zijn zelfs al helemaal klaar en hebben het boek al ingebonden !!!!! Ik zal deze week mijn pagina's nog posten samen met een paar linken van de dames die hun art journal al af hebben.
Voor nu week 6.Bedankt voor het kijken !!!! Ik ga lekker naar bed het is al laat.

2 opmerkingen:

  1. Hier word IK ook blij van Maja!!!! Oh, mijn vriendin Lena (je weet wel, ze zat ook in de workshop) was ook op de scrapbeurs! Eigenlijk hadden we met z'n allen een "meeting" moeten hebben daar - dat was wel leuk geweest! Je aankopen zien er veelbelovend uit... wat zal daar weer allemaal voor moois uitkomen?! Je art journal pagina is inderdaad een "Blije".... EN MOOI!!!! Heb nog een fijne, zonnige dag (eindelijk wat zonnestralen...!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een mooie art journal pagina Maja, deze is echt heel leuk geworden!
    xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen