dinsdag 29 december 2009

Secret lift.


Our favorite place, is een lay-out die ik gemaakt heb voor de secret liftuitdaging van de scrapheap. Iemand van de lijst deelnemers zoekt een leuke sketch, maakt daar een lay-out van en stuurt die naar iemand anders op de lijst. Die gaat die lay-out liften en stuurt deze weer door. Enz, enz. Tot iedereen op de lijst aan de beurt is geweest. Dan worden alle layout's en de sketch geplaatst op het forum en kijken we wat er nog over is van de orginele sketch. Erg leuk om te doen. We zijn dan ook weer met een volgende ronde begonnen!!
De lay-out A.U.B. heb ik gemaakt met de december sketch van Ingeborg's challengeblog scrapbookingcompetitions. Je kunt nog meedoen tot en met 31 december!!!
Toen ik de sketch zag wist ik meteen welke foto's ik ging gebruiken.
Tevens ben ik bezig met het scrappen van een aantal liedjes uit de top 2000. Naar aanleiding van Marit die volgers van haar blog ( en ieder ander ) heeft gevraagd met haar mee te doen.
Kijk op haar blog http://www.maritscrapworld.com/blog/ voor meer informatie. Zet vooral je radio op 2. De top 2000 gaat door tot31 december middernacht!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten