zondag 1 november 2009

Eindelijk


De pc is weer in orde dus kan ik eindelijk weer bloggen.Inmiddels zijn we wel weer een maand verder en heb ik al weer het een en ander gemaakt.Deze LO heb ik gemaakt voor de laatste wedstrijd van de scrapheap genaamd jeugd vakantievreugd.Het was de bedoeling dat je een jeugdvakantiefoto van jezelf gebruikte,een scheurrand,echt borduurwerk en er moesten minimaal drie circels in verwerkt worden.Dit is wat ik er van gemaakt heb.De journaling:Logeren bij nijn oma en opa in Hattem.Struinen door het bos aan de overkant van hun huis,zwemmen en kikkervisjes vangen in het vennetje,picknicken,bij mijn opa achterop de fiets,lekker eten en heel veel liefde.Wat wil je als kind nog meer!!Ik heb niet gewonnen maar ben wel derde geworden.Yeah!!!Ik heb van Carla hele leuke sassafrass stempels en een stickervel met allerlei honden dingen erop toe gestuurd gekregen.Erg leuk! Kijk op http://www.descrapheap.nl/ voor de andere inzendingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten